Brytyjczycy zajmą się promocją Mińska
Przetarg na stworzenie nowej marki stolicy Białorusi wygrała firma INSTID z Londynu.
Do końca 2012 r. INSTID przygotuje nowy logotyp miasta. Przeprowadzone zostaną również badania społeczne, powstanie specjalna strona internetowa projektu. Brytyjczycy zorganizują także specjalne warsztaty oraz serię konferencji dla białoruskich specjalistów od wizerunku. W ofercie przedstawionej przez INSTID znalazł się m.in. plan konsultacji ze znanymi zachodnimi ekspertami, znanymi ze współpracy w tworzeniu marek takich sław jak Led Zeppelin czy The Rolling Stones.
INSTID, czyli Institute for State Ideologies, powstał w 2010 r. jako następca firmy pijarowskiej Bell Pottinger Group, znanej m.in. z wykonywania zleceń dla Aleksandra Łukaszenki. W latach 2008-2009 firma przeprowadziła projekt mający na celu poprawienie wizerunku Białorusi w Unii Europejskiej.
Źródło: regnum.ru
(BC)